|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:27, 24 Kwi 2010 Temat postu: Jumpy |
|
|
Skoki z panzerami są o niebo łatwiejsze od tych z nadami, jednak jest mniej miejsc gdzie można wykonywać takie skoki. Musimy być wyżej niż jakbyśmy skakali z nadami. Jeżeli jesteśmy na wysokości około 4, 5 metrów, to wychylamy się i równocześnie skaczemy ze strzałem pod siebie. Jeżeli natomiast jesteśmy na wysokości około 7, 8 metrów naciskamy strzał i skaczemy dopiero po jakichś 10 setnych sekundy. Z innych wysokości jest proporcjonalnie do tego czasu, jednak nie radzę skakać z wysokości wyższej niż 10 metrów (skoki w ogóle nie działają), no i oczywiście niższej niż 4 metry (domyślcie się sami ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sergiusz dnia Sob 0:28, 24 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:28, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jest to w miarę popularna odmiana skoków w weresji 1.5. W 1.1 używa się tego bardzo rzadko, praktycznie tylko na railyard wskakując na dach z wagonu. Słyszałem, że dzięki temu można skakać o wiele dalej/wyżej, mi jednak się tego nie udaje wykonać. Może Seba coś o tym dopisze, chociaż wątpię, żeby wiedział o tym więcej niż ja .
Ladderjumping to odmiana skoków, która wykorzystuje drabinki z otoczenia. A to jak wykonać taki skok choćby w najmniejszym stopniu:
1. Znajdujemy odpowiednią drabinkę.
2. Wychodzimy po niej używając fast climbingu (CTRL + SPACE).
3. Dokładnie w momencie gdy wyjdziemy na samą górę drabinki skaczemy.
4. Kucamy w najwyższym punkcie lotu.
Wykonać możemy przez to wyższy skok, co pozwala wejść w niektóre miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:29, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Skoki z granatami pozwalają wchodzić w miejsca gdzie się nawet nie śniło . Te skoki należy wykonywać przynajmniej z wysokości 2 metrów i z pełnym licznikiem HP, by uniknąć śmierci. Ogólnie te skoki są w miarę proste:
1. Wychodzimy w miejsce w miarę wysokie (ok. 2 metry)
2. Rzucamy granat (najlepiej pod siebie, ale tak by spadł na dół)
3. Granaty wybuchają po 4 sekundach, dlatego trzeba skoczyć tak około po 3.75 sek., by w momencie eksplozji być w najwyższym punkcie skoku
4. Gdy zostaniemy wyrzuceni w powietrze, to w najwyższym punkcie kucamy
Należy pamiętać by wybrać odpowiedni kąt skoku, w zależności, czy chcemy skoczyć daleko, czy wysoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:30, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
"Brutalne skakanie", nazwa nie jest wymyślona przeze mnie, można ją spotkać na niektórych stronkach związanych z CoD.
Pozwala to na skakanie o wiele dłuższe niż normalnie, niestety bardzo rzadko przydaje się w akcji, częściej do odnajdywania nowych jumpów.
Do akcji przydaje się tylko w grze drużynowej z włączonym friendly fire.
Nazwa prawdopodobnie wzięła się z tego, że w tym rodzaju skoków chodzi o to, że gdy skaczemy druga osoba musi nas postrzelić w odpowiednim momencie ;]. Jak to zrobić najskuteczniej?
1. Osoba, która strzela musi być niżej od tej co skacze (może być niewiele ale musi być niżej).
2. Osoba strzelająca musi oddać celny strzał najlepiej z broni snajperskiej w nogi, bądź w... tyłek osoby skaczącej, chwile po tym jak tamta wykona skok (trzeba zwrócić uwagę na ping, w dodatku strzał musi być oddany jeszcze w momencie, w którym osoba skacząca wznosi się do góry, by jak najlepiej wykorzystać moment odrzutu).
Strzelać trzeba równolegle do kierunku lotu drugiego gracza, ale to chyba oczywiste ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:30, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Combojumping to wykorzystanie conajmniej dwóch rodzaji skakania naraz, co pozwala osiągać lepsze rezultaty.
Najczęściej wykonywane combojumpy:
a) nade + panzer
b) strafe + lethal
c) ladder + nade
d) team + nade (rzadko działa)
e) strafe + whg
Można próbować wykonywać inne kombinacje, ale bardzo rzadko kończy się to sukcesem. Ważne, żeby samemu w zależności od rodzaju skoku wybrać, co zrobić najpierw a co dołożyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:30, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wiele osób zaczyna zdobywać miejsca niedostępne właśnie od tego sposobu. Potem większość przerzuca się na nadejumpy, ale pomimo tego w niektóre miejsca można wejść tylko tym sposobem (choćby kilka jumpów na dawnville). Można dzięki temu wskakiwać w bardzo wysokie miejsca.
1. Potrzebni są przynajmniej dwaj gracze. Jeden z nich kładzie się głową w kierunku ściany:
a) w przypadku gdy to jest róg ściany (wewnętrzny) nie ma problemów ze wskoczeniem na kolegę ,
b) w przypadku gdy jest to jedna ściana a nie róg dwóch, osoba kładąca się musi to zrobić dokładnie prostopadle do ściany, a osoba wskakująca musi także wkakiwać na drugą prostopadle do ściany.
2. Gdy jeden gracz stoi już na drugim, ten co leży wstaje z ziemi (SPACE).
3. Gdy obaj już stoją muszą równocześnie skakać, żeby znaleźć się jeszcze wyżej, dzięki czemu osoba wskakująca może wyjść w miejsca od których jest nawet dwa razy niższa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:31, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wallhanging to jak sama nazwa wskazuje "wieszanie się na ścianie" . Bardziej opiszę to tu jako ciekawostkę, gdyż w praktyce rzadko się to przydaje.
Wykonując Whg należy pamiętać o dwóch rzeczach:
1. Można z takiej pozycji oddać tylko 1 strzał (w tym momencie zaczniemy spadać).
2. Spadniemy również gdy obrócimy celownik równolegle do ściany (minimalny kąt patrzenia to 5 stopni).
Whg nie przydaje się zbytnio w akcji (choć mi się parę razy przydał ;p), ale nadaje się do 'chowania i cykania screenów z różnych fajnych miejsc .
A wykonujemy go tak:
1. Znajdujemy interesującą nas ścianę
2. Skaczemy na nią (najłatwiej pod kątem 90 stopni)
3a. Jeżeli ściana jest na tej samej wysokości co my, to naciskamy i trzymamy CTRL w najwyższym punkcie naszego skoku
3b. Jeżeli ściana jest niżej niż my (albo po prostu za daleko, żeby na nią wskoczyć nie tracąc wysokości) to naciskamy i trzymamy CTRL w momencie jak jesteśmy około 1 metra od ściany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:31, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Strafejumping to odmiana skoków równie ważna jak nadejumping czy panzerjumping. Dzięki tej odmianie skoków można bez straty życia skakać o jakieś 10 - 20% dalej niż normalnie. Starefumping to skoki "z rozmachem" , w których tuż przed skokiem idziemy bokiem (lol ale mi się fajnie to układa xD xD).
Jak wykonać strafejumpa:
1. Wybieramy najlżejszą broń (granat lub pistolet)
2. Biegniemy do miejsca, z którego mamy się wybić
3. Robimy sobą taki zamach jak np. rakietą tenisową xD (długi owalny ruch, gdzie w momencie najdalszego odchylenia musimy iść pod kątem 90 stopni do miejsca skoku)
4. Tuż przed samym skokiem prostujemy celownik i podnosimy go w górę o jakieś 45 stopni
5. Delektujemy się fantastycznie długim skokiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|