|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
st.sierzant
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:19, 04 Lut 2009 Temat postu: Komendy do CoDama |
|
|
Komendy częsciej używane:
rconpassword - ustawia hasło dla poleceń rcon, dzięki czemu nie będzie
trzeba wychodzić z gry lub jej minimalizowć aby wpisać jakąś komende
status - komenda wyświetlająca informacje o graczach na naszym serwerze
clientkick "2" - wyżucenie gracza poprzez podanie jego nr który można
odczytać za pomocą wpisania komendy status
map "mp_harbor" - zmienia na mape poprzez wpisanie jej nazwy po mp_
map_rotate - zmienia mapę na następną w kolejce
map_restart - ponowne uruchomienie mapy,
serverinfo - wyświetla informacje o serwerze
showip - pokazuje twój nr IP
record [nazwa pliku] - rozpoczęcie nagrywania filmiku z twojej gry do
pliku,
stoprecord - zatrzymuje nagrywanie,
vid_restart - uruchamia ponownie wideo
demo [nazwa dema] - odtwarza twoje nagrane wideo z gry,
g_speed "300" - przyśpiesza lub zwalnia chodzenie graczy w zależności
jaką wpiszemy wartość,
g_gravity "800" - zmniejsza lub zwiększa grawitacje graczy w zależności
jaką wpiszemy wartość,
g_gametype "sd" - komenda na zmiane trybu rozgrywki na jaka chcemy np. z DM
na SD lub TDM.
command "burn 2" - fajna komedna na spalenie gracza (dosłownie xD) za np.
kampienie lub iinne chamstwo. Tutaj akurat w konsoli pisać razem z
cudzysłowiem, a liczba w tej komendzie oznacza nr danego gracza, aby go
sprawdzic to w
konsoli wpisz status
Inne komendy:
banClient - Założenie bana na gracza przez podanie jego numeru
banUser - Założenie bana przez podanie nicka gracza
bind ;;... - Bind komendy dla klawiszy +/-
bindlist - Lista bind
centerview - Wyśrodkowywuje (centruje) widok
clear - Czyści okno konsoli
clientinfo - Informacje o danym graczu
cmdlist - Lista wszystkich komend
condump - Zapisuje zawartość konsoli do pliku
configstrings - Lista konfiguracji połączeń (powiązań)
connect - Łączy z danym serwerem za pomocą jego adresu IP
cubemapShot [water r g b r g b] [fesnel n n] - Robi screenshota do pliku o
rozszerzeniu .tga. Uwaga! Obraz musi być większy od 2 a mniejszy od 1024.
cvar_restart - Restartuje wszystkie cvary (czyli kasuje wszystkie
ustawienia
jakie wprowadziliśmy w CoD, niepolecam chyba że musisz:/)
cvardump - Lista wszystkich cvarów Call of Duty
cvarlist - Szczegółowa lista cvarów Call of Duty
dir [rozszerzenie] - Lista plików w danym folderze typu [rozszerzenie]
Disconnect - Rozłącza Cię z serwerem
dumpuser - Lista informacji o danym użytkowniku
echo - Tworzy string w konsoli
exec - Uruchamia plik konfiguracyjny
fdir - Lista plików w katalogu pokazana przy użyciu filtra ie.
fs_openedList - Lista otwartych plików z rozszerzeniem .pk
fs_referencedList - Lista plików zgromadzonych w plikach .pk
fullpath - Pokazuje ścieżkę załadowanych plików .pk
gameCompleteStatus - Wysyła status gry do serwera głównego
gfxinfo - Lista informacji o grafice
gocrouch - Przykucnięcie
goprone - Czołganie
imagelist - Lista użytych obrazów
kick - Wykopuje gracza z serwera
killserver - Wyłączenie serwera
localservers - Lista lokalnych serwerów
lowerstance - Zmiana pozycji np. ze stojącej na kucącą
meminfo - Lista informacji w pamięci gry
midiinfo - Lista informacji o kanałach midi
modelist - Lista trybów wideo
net_dumpprofile - Zapisuje informacje profilu sieciowego
net_restart - Restartuje socket ip
path - Pokazuje ścieżke wszystkich załadowanych plików .pk
quit - Wyjście z gry
raisestance - Podwyższenie pozycji np. z kucącej na stojącą
rcon - Wywołuje na serwerze jeżeli hasło rcon zostało ustawione
prawidłowo
rconaddress - Ustawia adres IP dla komend rcon
password - Ustawienie hasła do logowania się na serwer
reconnect - Ponowne połączenie z ostatnio włączonym serwerem
reset - Zresetowanie cvara
say - Piszesz do obserwatorów
say_team- Piszesz do drużyny
screenshot- Tworzy screena i zapisuje w formacie .tga
screenshotJPEG - Tworzy screena w formacie .jpg
serverinfo - Informacje o serwerze
serverstatus - Informacje o statucie serwera
seta r_picmip 2 - Niska jakość grafiki
seta ai_corpseCount "64" - Max. ilość ciał leżących na polu bitwy
seta cg_blood - Limit rozlewanej krwi
seta cg_drawCrosshair - (Nie)Widzialność celownika
seta cg_drawFPS - Pokazuje ilość wyświetlanych klatek na sekundę
seta cg_gameBoldMessageWidth - Rozmiar czcionki
seta cg_gameMessageWidth - Szerokość napisów pojawiających się
wzdłuż
ekranu
seta cg_hudAlpha - Przezroczystość kompasu
ta cg_shadows - Obecność cieni
seta cg_subtitles - Obecność napisów
seta cg_subtitleWidth - Szerokość napisów
seta com_maxfps - Limit FPS
seta con_minicon - Obecność minikonsoli
seta con_miniconlines - Położenie mini konsoli
seta con_minicontime the - Synchronizacja czasu z mini konsolą
seta r_fullscreen "1" play - Tryb pełnoekranowy (1) lub w oknie (0)
seta r_gamma "1,35938" - Rozmiar obrazu
set - Ustawienia cvar na daną sesję
seta - Ustawia cvar który jest zapisywany w config_mp.cfg
setfromcvar - Ustawia wartość cvar dla wartości cvar
setRecommended - Optymalne ustawienia systemowe
shaderlist - Lista używanych cieni
sndt - Uruchamia jeszcze raz dźwiękowy system wspomagania
startSingleplayer - Włącza tryb Single Player
stringUsage - Pokazuje miejsce używanych powiązań
systeminfo - Pokazuje informacje o systemie
toggle - Włącza lub wyłącza cvar
toggleconsole - Włącza lub wyłącza konsolę
togglecrouch - Włącza kucanie
toggleprone - Włącza czołganie sie
unbind - Usuwa klawisz funkcyjny
unbindall - Usuwa każdy klawisz funkcyjny
vstr - Uruchamia losowy string
writeconfig - Zapisuje konfigurację do pliku
Inne komendy 2:
(Komendy ponizej ktore posiadaja cudzyslowie wpisywac razem z nim)
nr 1 jest podany przy kazdej komendzie przykladowo, aby dana rzecz
zadzialala na jakims graczu to trzeba sprawdzic jego nr ktory mozna
odczytac
poprzez
wpisanie komendy status.
command "cow 1" - podpala i po chwilki zamienia gracza w krowe.
command "mortar 1" - za plecami spadajace na gracza bomby. Akcja rodem jak
z
jakiegos armagedonu :]
command kill 1 - bez niczego natychmiastowo zabija gracza.
command matrix - jak sama nazwa mowi matrix. Dzialanie jest takie ze
spowalnia tempo gry i zmniejsza grawitacje co daje niezly efekt.
command "force allies 1" - przenosi gracza do allies.
command "force axis 1" - przenosi gracza do axis.
command "force spectator 1" - przenosi gracza na specta (obserwatora).
command "disarm 1" - wyzuca wszystkie bronie gracza.
command "explode 1" - gracz natychmiast wybucha.
command "swapteams" - automatycznie dobiera graczy do odpowiednich drozyn
aby bylo po rowno w kazdej.
command "rename 3 jego_nick" - komenda na zmiane nick'u innemu graczowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
<=Cinek=>
st.plutonowy
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:26, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za opowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sergiusz
Administrator
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:12, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
cg_drawCrosshair – pokazuje celownik
cg_drawCrosshairNames – pokazuje nicki na tle celownika
cg_drawfps – pokazuje ilość klatek na sekundę – FPSów
cg_drawHealth – pokazuje pasek HP
cg_drawlagometer – wyświetla lagometr
cg_drawsnapshot – pokazuje ilość snapshotów otrzymywanych od serwera
cg_viewsize – określa wielkość ekranu gry w %
cg_blood 1 – włącza krew
cg_marks – ślady po strzałach
r_renderinuse – określa ustawienia renderowania dx7 lub dx9
r_texturemode – określa filtr tekstur
r_gpusync - synchronizacja klatek
r_multigpu - obsługa wieloprocesorowego akceleratora grafiki
r_picmip – określa rozmycie tekstur
r_displayrefresh – określa częstotliwość odświeżania ekranu podczas gry
r_drawsun – pokazuje słońce
r_gamma – określa jasność
r_mode – określa rozdzielczość
vid_restart – restartuje silnik graficzny
cl_maxpackets – określa rozmiar pakietu UDP wysyłanego do serwera
cl_avidemo – nagrywa dem formacie *.avi
com_hunkmegs – określa ilość pamięci RAM wykorzystywanej w grze
com_maxfps – określa maksymalną ilość klatek wyświetlanych na sekundę
m_yaw – określa szybkość poruszania się myszki w poziomie
m_pitch – określa szybkość poruszania się myszki w pionie
sensivity – określa czułość myszki
snaps – określa ilość snapshotów na sekundę otrzymywanych od serwera
rate – określa szybkość wymiany danych między serwerem i klientem
snd_khz – określa częstotliwość słyszanych dźwięków w grze
snd_volume – określa głośność dźwięków w grze
snd_stereo – określa typ dźwięku
snd_restart – restartuje silnik dźwiękowy
bind – przyporządkowuje jakąś funkcję klawiszowi
unbind – usuwa funkcję danego klawisza
bindlist – wyświetla listę zbindowanych klawiszy
cmdlist – wyświetla listę komend
clear – czyści konsolę
exec – uruchamia dany plik
quit - wychodzi z gry
serverinfo – wyświetla informacje o serwerze
disconnect – rozłącza z serwera
connect - łączy z serwerem poprzez podanie ip
reconnect – ponownie łączy z serwerem
name – zmienia nick na podany
record – rozpoczyna nagrywanie dema w formacie *.dm_1
stoprecord – kończy nagrywanie dema
demo – odtwarza demo po podaniu nazwy
writeconfig – zapisuje konfigurację do pliku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|