Forum Forum klanu NWP Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Konfiguracja Codama
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum klanu NWP Strona Główna -> Taktyki, Triki, Bugi, Artykuły itd..

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sergiusz
Administrator



Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Sob 16:35, 24 Kwi 2010    Temat postu: Konfiguracja Codama

CoDaM3 GT v1.31 dla Call of Duty v1.1

Są to pliki dla admina ulepszające gre tobie i wszystkim graczom na twoim serwerze.


Dzieki tym plikom nasz serwer będzie miał nowe możliwości t.j.:
- antykamper,
- powitanie na serwer,
- informacje: o dróżynach, łączeniu gracza na serwer itp.,
- włączanie lub wyłączanie danych broni jakie mają być dostępne dla graczy,
- i wiele wiele więcej.

Instalacja jest następująca:
1. Wypakuj pobrane pliki do folderu Main, który znajduje się w głownym folderze z grą
2. Utwórz skrót do pliku uruchamiającego gre w trybie MP (jego nazwa to CoDMP.exe, a znajduje się on w głównym folderze z grą)
3. Włącz właściwości skrótu poprzez kliknięcie na niego prawym przyciskiem myszy i wyboru "Właściwości"
4. Do adresu w polu "Element docelowy:" dopisz +set dedicated 2 +exec dedicated.cfg +map_rotate. Przy domyślnej instalacji gry całość wygląda tak:
"C:\Program File\Call of Duty\CoDMP.exe" +set dedicated 2 +exec dedicated.cfg +map_rotate
5. Kliknij na "OK"
6. Git, CoDaM juz gotowy. Ten utworzony i zmodyfikowany skrót bedzie uruchamiać serwer po każdym jego włączeniu. Teraz tylko pora go sprawdzić Very Happy




Pare ustawień (wszystkie pliki w formacie .cfg najlepiej otwierać za pomocą programu WordPad)
1. Zmiana nazwy i powitań serwera
Nazwa serwera:
Aby zmienić nazwe serwera to w pliku dedicated.cfg w linijce set sv_hostname "|~Kb$~|Clan server"

Pierwsze powitanie (wyświetla się w oknie wyboru dróżyny):
Aby zmienić pierwsze powitanie na serwer to w tym samym pliku dedicated.cfg w linijce set scr_motd "^3WE^7][_,^3COM in ^7C^3o^7D^3a^7M ^3sErWeR!" zmieniamy zdanie "^3WE^7][_,^3COM in ^7C^3o^7D^3a^7M ^3sErWeR!" na takie jakie chcemy, na np. "Witam na moim CoDaM serwerze"

Drugie powitanie (Wyświetla się zaraz po rozpoczęciu gry):
Aby zmienić drugie powitanie na nasz serwer to w pliku CoDaM_PowerServer.cfg w linijce pod nazwą set psv_welcome_message1 zmieniamy tekst z "^3Si3mk@" na np. "Witam", a jeśli chemy dodać następną wiadomość jaka ma się wyświetlić zaraz po tej to wpisujemy pod spodem to samo tylko zamist 1 w set psv_welcome_message1 teraz wpisujemy 2 i tekst np. "Zapraszam do gry" itd.

Całość bedzie wyglądać tak:
set psv_welcome_message1 "Witam"
set psv_welcome_message2 "Zapraszam do gry"



3. Ustawianie czasu antykampera
Aby zmienić czas po którym ma się włączyć antykamper wystarczy w pliku CoDaM_PowerServer.cfg zmienić liczbe sekund znajdującą się w linijce set psv_camplimit 20, jeśli chemy mieć antykamper np. na 15sek to zamisat 20 wpisujemy 15.

4. Włączanie lub wyłączanie danych broni jakie mają być dostępne dla graczy
W pliku dedicated.cfg w kolumnie o nazwie // Weapons liczba 1 oznacza włączenie broni, a liczba 0 wyłączenie broni. Więc jeśli chcemy np. wyłączyć niemiecki karabin to w linijce pod nazwą set scr_allow_kar98k 1 zamiast 1 wpisujemy 0 i w tedy broń zostaje wyłączona. Tak samo moża robić z innymi brońmi.

5. Drugi sposob na zarzadzanie broniami (ilosc amunicji i wlaczenie, wylaczenie broni), mozna wyprobowac gdy pierwszy sposob nie zadziala (jest to zalezne od CoDaMa jakiego sie ma wklejonego).

- amuncja
W pliku CoDaM.cfg w kolumnie o nazwie "// Ammo definitions:" mozna wpisac ile naboi ma byc w danej broni. Przy linijce
"set scr_weapon_ammo" są wpisane nazwy broni a przy nich ilosc amunicji, np. broń "thompson,30,360". Liczba 30 oznacza ilość amunicji w magazynku, a 360 oznacza ile nam jeszcze maksymalnie zostalo amunicji do wykozystania.

- broń
W tym samym pliku zaraz poniżej w kolumnie o nazwie "// Weapon limiting:" ustawia się jakie bronie maja być w grze dostępne (wartosc 100% oznacza wlączenie danych typów broni a 0% wylączenie).
Przy linjce "set scr_weapon_assign" sa wpisane bronie a czasem ogólna nazwa jakieś grupy broni przy których jest napisane 100% lub 0%, np. jest grupa "pistol=0%", jesli zamienimy 0% na 100% to w tedy pistole zostana wlaczone.



O plug-in'ach
Sam mod CoDam wprowadza wiele fajnych zmian istnieje możliwość jeszcze wgrania pluginów takich które wprowadzają następujące zmiany:

Arrow ServerMessages (V1.3)
-wiadomość na serverze (co jakis czas pojawia sie wiadomość dal wszystich graczy)
-przywitanie na serverze

Arrow Stuka Mod (V2.0)
-bombardowanie!

Arrow ClientHudSettings (V1.1)
-ustawienia celownika
-client hud stettings

Arrow Shellshock (V1.1)
-szok! (po oberwaniu kula lub granatem jesteśmy w szoku przez ok 3 sek.)

Arrow Buzz's Goodies (V1.01)
-super plugin dodaje do gry kilka fajnych rzeczy takich jak np:
-"Killing Spree" (na nasze to Szał zabijania) plugin liczy ile osób skosilismy z rzedu!

Arrow Anti Camper (V1.1)
-jak sama nazwa mówi ANTICAMPER super sprawa dla wszystkich krzórzy nie lubią grać z osobami które tylko campuja (siedza w jednym miejscu i wala na oślep) Ten plugin zabija takie osoby (oczywiscie po czasie jaki ustawimy)

Arrow HamGoodies (V1.35)
-dzieki temu pluginowi w prawym górnym rogu widzimy ile ludzi jest na serverze ile obserwuje i ile sie łaczy z serverem

WSZYSTKIE PLUGINY MOZNA ŚCIĄGNĄĆ z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin